Politika
- Mercedes-Benz markasının yetkili satış ve satış sonrası otomotiv şirketi olarak müşteri memnuniyetini ön planda tutan yönetim anlayışını benimsemek,
- Müşteri şikayetlerini en hızlı şekilde ele alıp, şeffaf olarak çözüme ulaştırdıktan sonra müşteriye geri bildirim olarak sunmak,
- Arızaları Mercedes-Benz’in tanı ve teşhis sistemlerini kullanarak ilk defada doğru tespit etmek ve tamirini gerçekleştirmek,
- Çalışan memnuniyetini sağlayarak etkin takım çalışmasını benimsemek,
- Eğitimli, yetkin personel istihdam etmek,
- Yasal ve etik değerlere harfiyen uymak,
- Bilimsel araştırmalar ile teknolojik gelişmeleri takip ederek çevresel kirlenmeyi önlemek ve çevresel performansı sürekli olarak geliştirmek,
- Doğal Kaynakları korumak ve en verimli şekilde kullanmak,
- Olası çevresel etkileri tasarım aşamasında ömür çevrimi sonuna kadar kontrol altında tutmak ve azaltmak,
- Yönetim Sistemimizin etkinliğini iyileştirmek için sürekli gözden geçirmek,
- Müşteri tarafından tercih edilen Türkiye’de lider Mercedes-Benz markasının yetkili otomotiv şirketi olmak.