Hakkımızda

MİSYON

Hizmet verdiğimiz alanlarda Mercedes Markasının yüksek standartları rehberliğinde, doğru tarif edilmiş iş süreçlerimize bağlı kalarak ve çalışanlarımızın profesyonel çabaları ile müşteri memnuniyetini yaratmak, sürdürebilir başarıyı sağlamak.

VİZYON

Müşteri ve tedarikçileri ile, Kazandır-Kazan ilişkisi içerisinde hizmet veren otomotiv bayii olmak.

KALİTE POLİTİKASI

Yetkili Mercedes Benz Türk A.Ş. satış ve satış sonrası bayii olarak müşteri memnuniyetini ön planda tutan yönetim anlayışını benimsemek,

Müşteri şikayetlerini en hızlı şekilde ele alıp, şeffaf olarak çözüme ulaştırdıktan sonra müşteriye geri bildirim olarak sunmak,

Arızaları Mercedes’in tanı ve teşhis sistemlerini kullanarak ilk defada doğru tespit etmek ve tamirini gerçekleştirmek,

Çalışan memnuniyetini sağlayarak etkin takım çalışmasını benimsemek,

Eğitimli, yetkin personel istihdam etmek,

Yasal ve etik değerlere harfiyen uymak,

Kalite Yönetim Sistemimizin etkinliğini iyileştirmek için sürekli gözden geçirmek,

Müşteri tarafından tercih edilen Türkiye’de lider Mercedes Bayii olmaktır.

Kalite Politikası

İNSAN KAYNAKLARI ve UYUM

Hasmer Otomotiv çalışanlarına, yasal hükümlere ve etik davranış yönetmeliğine uyma, uyulması konusunda yönlendirici olma sorumluluğu verilmiştir. 

Bu bağlamda; Hasmer Otomotiv iç ve dış çalışanları, davranışları hakkında danışma veya bilgilendirme amaçlı olarak calisan.bildirim@hasmer.com.tr e-mail adresini kullanabilirler.

Hasmer Ankara Şubesi

ISO 9001-2015 Belgesi

ISO 10002-2006 Belgesi

Müşteri Memnuniyet Politikası

Hasmer Düzce Şubesi

ISO 9001-2015 Belgesi

ISO 10002-2006 Belgesi

 

Yılın Otomobil Bayisi - HASMER - Videoyu izlemek için tıklayın.